МО асистентів вчителів в інклюзивних класах

 











               Методичне об`єднання
асистентів вчителів
                  в інклюзивних класах


2022/2023 навчальний рік

Режим доступу  https://liubov.kachurovska.blog/





Вчителі початкових класів та асистенти вчителів



     Методичне об’єднання асистентів вчителів інклюзивної форми навчання у 2021/2022 навчальному році працює над проблемою:

«Створення комфортних умов для розвитку ключових компетентностей учнів з особливими освітніми потребами» 





 Основні завдання :

- удосконалення розвитку інклюзивної освіти в школі з метою створення сприятливого середовища для здобуття освіти учнів з особливими освітніми потребами ;

-  сприяння  кваліфікаційному, творчому, науковому зростанні особистості асистентів педагогів, що працюють з дітьми, які мають особливості  у психофізичному  розвитку;

- підвищення творчого потенціалу  асистентів вчителів з  метою ефективної та продуктивної діяльності в умовах сьогодення;

-   інтенсивне  застосування інноваційних технологій  навчання та виховання дітей   з особливими освітніми потребами;

  -   оновлення навчально-методичної та інформаційної бази щодо організації роботи з дітьми з ООП.

 


Склад методичного об'єднання 2021/2022 н.р.

на початок року - 12 асистентів вчителів,  

на кінець року - 13 (вибуло 2, прибуло 3, 1- відпустка по догляду)

Керівник: Качуровська Л.М. 

 


      
І семестр 2021/2022 н.р.

Діти з особливими освітніми потребами 
є активними учасниками навчально-виховного процесу

                                                        8-Б клас


Інсценізація вірша на уроці української мови "Ходить гарбуз по городу" (2-А клас)

Уроки     Я досліджую світ

Дослідження: виявлення йоду в харчових продуктах (4-А клас)
                          Дослідження павутиння (3-А клас)



Виготовлення листівок та "голубів миру"до дня Миру (3-Б клас)



Роль сім'ї та родини у вихованні дитини (4-А клас)

Україна починається з тебе (4-Б клас)

Флешмоб до Дня захисників та захисниць України (8-А клас)
8-Б клас
Написання XXI радіодиктанту
 національної єдності 9 листопада
 (8-А клас)












               На засіданні методичного об'єднання обговорювалось питання "Спільне викладання як інноваційний підхід до організації уроку". Керівник мо Качуровська Любов Миколаївна зазначила, що саме завдяки такому методу забезпечується індивідуалізація освітнього процесу, підвищується рівень якості освітніх послуг та стимулюється розвиток усіх учнів класу. Асистенти вчителів розкрили переваги та ознайомились з моделями спільного викладання під час методичного тренінгу.


1-Б 







3-А




3-Б


4-А




4-Б







5-Б





8-А


                             
    ІІ семестр 2021/2022 н.р.



На третьому засіданні, крім основних питань, про розклад уроків, календарно-тематичне планування уроків на ІІ семестр для дітей з ООП, розглянули «новий» Порядок організації  інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 15.09.2021 р. №957), який набув чинності з 1 січня 2022 року. Головною новацією в організації інклюзивного навчання з запровадження пяти рівнів підтримки в освітньому процесі для учнів з особливими освітніми потребами. Тому, провівши моніторинг індивідуальних програм розвитку у І семестрі ,  у січні 2022 року асистенти вчителів брали участь у засіданні команди психолого-педагогічного супроводу з метою визначення рівнів підтримки та складання індивідуальної програми розвитку для дітей з ООП за новою формою. На засіданні обговорювалось питання «Про інклюзивне навчання у Новій українській школі». Катринець Оксана Богданівна (2-А клас) представила діяльність асистента вчителя в інклюзивному класі: асистент вчителя – персональний супроводжувач учня з ОПП; асистент вчителя – помічник вчителя. На методичний порадник «Про основні форми і методи інклюзивного виховання» запросила Єленюк Наталія Костянтинівна, асистент вчителя в 8-Б класі. Вона ознайомила з методами інклюзивного виховання, як способом діяльності для досягнення поставленої корекційно-виховної мети, та формами організації процесу інклюзивного виховання.     

Ознайомлення батьків з індивідуальною програмою розвитку


Проведення анкетування батьків


1-А клас 
Виготовлення ангелів до Дня пам'яті Героїв Небесної Сотні


Днь рідної мови Безпека дорожнього руху

1-Б клас
Безпека дорожнього руху



Заняття з психологом. Розвиток пізнавальних процесів


4-Б клас
Ангел памяті


День Єднання



8-А клас




Групове заняяття на тему: «Скажемо ні булінгу!»



8-Б



Ангели, які тримають небо





Дистанційне навчання
2-А клас
Я досліджую світ



4-А клас
Урок з математики





8-А клас
Урок зарубіжної літератури


Індивідуальне заняття

Вдосконалення техніки читання. Вивчення нових правил грамотності





        На четвертому засіданні мо асистентів вчителів в   педагогічну скарбничку  додались матеріали про методи індивідуального підходу до дітей з особливими освітніми потребами. Асистент вчителя  Ісопенко Інна Іванівна (1-А клас) звернула увагу на те, що необхідною умовою успішної індивідуальної роботи є вивчення індивідуальних особливостей учнів. До методів  вона віднесла: експериментальне дослідження рівня розвитку психічних процесів учнів, а також спостереження за учнями під час різних видів діяльності. Цікавим досвідом роботи поділилась практичний психолог та асистент вчителя Павлюк Аліна Іванівна з питання «Ігрової технології в навчально-виховному процесі».






3-А клас

Урок української мови



Я досліджую світ



8-А клас

Прощання з початковою школою





Немає коментарів:

Дописати коментар