Методичне об`єднанняасистентів вчителів
в інклюзивних класах
2022/2023 навчальний рік
Методичне об’єднання асистентів вчителів інклюзивної форми навчання у 2021/2022 навчальному році працює над проблемою:
«Створення комфортних умов для розвитку
ключових компетентностей учнів з особливими освітніми потребами»
Основні завдання :
- удосконалення розвитку інклюзивної освіти в школі з метою створення сприятливого середовища для здобуття освіти учнів з особливими освітніми потребами ;
- сприяння кваліфікаційному, творчому, науковому зростанні особистості асистентів педагогів, що працюють з дітьми, які мають особливості у психофізичному розвитку;
- підвищення творчого потенціалу асистентів вчителів з метою ефективної та продуктивної діяльності в умовах сьогодення;
- інтенсивне застосування інноваційних технологій навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами;
- оновлення навчально-методичної та інформаційної бази щодо
організації роботи з дітьми з ООП.
Склад методичного об'єднання 2021/2022 н.р.
на початок року - 12 асистентів вчителів,
на кінець року - 13 (вибуло 2, прибуло 3, 1- відпустка по догляду)
Керівник: Качуровська Л.М.
![]() |
Україна починається з тебе (4-Б клас) |
На засіданні методичного об'єднання обговорювалось питання "Спільне викладання як інноваційний підхід до організації уроку". Керівник мо Качуровська Любов Миколаївна зазначила, що саме завдяки такому методу забезпечується індивідуалізація освітнього процесу, підвищується рівень якості освітніх послуг та стимулюється розвиток усіх учнів класу. Асистенти вчителів розкрили переваги та ознайомились з моделями спільного викладання під час методичного тренінгу.
1-Б
Групове заняяття на тему: «Скажемо
ні булінгу!»
Вдосконалення техніки читання. Вивчення
нових правил грамотності
На четвертому засіданні мо асистентів вчителів в педагогічну скарбничку додались матеріали про методи індивідуального підходу до дітей з особливими
освітніми потребами. Асистент вчителя Ісопенко Інна Іванівна (1-А клас) звернула увагу на те, що необхідною умовою успішної
індивідуальної роботи є вивчення індивідуальних особливостей учнів. До
методів вона віднесла: експериментальне
дослідження рівня розвитку психічних процесів учнів, а також спостереження за
учнями під час різних видів діяльності. Цікавим досвідом роботи поділилась практичний психолог та асистент вчителя Павлюк Аліна Іванівна з питання «Ігрової технології в навчально-виховному
процесі».
3-А клас
Урок української мови
Я досліджую світ
Немає коментарів:
Дописати коментар