Перспективний
план внутрішнього моніторингу
стану викладання предметів та
освітніх галузей у 1-9, 11 класах на 2021-2023 р.р. та 1-9 класах 2022-2026
р.р.
|
2021/2022 |
2022/2023 |
2023/2024 |
2024/2025 |
2025/2026 |
Українська мова |
|
|
|
|
+ |
Українська література |
|
|
|
|
+ |
Англійська мова |
|
|
+ |
|
|
Німецька мова |
|
|
|
+ |
|
Зарубіжна література |
|
|
+ |
|
|
Мистецтво |
|
|
|
+ |
|
Історія |
|
+ |
|
|
|
Пізнаємо природу(НУШ) |
|
|
|
+ |
|
Математика |
+ |
|
|
|
|
Біологія Природознавство |
|
+ |
|
|
|
Хімія |
|
+ |
|
|
|
Географія |
|
|
+ |
|
|
Фізика |
|
|
|
+ |
|
Інформатика |
|
+ |
|
|
|
Музичне мистецтво |
|
|
|
|
|
Образотворче мистецтво |
|
|
|
+ |
|
Трудове навчання |
+(техн.) |
|
|
|
+(обсл.) |
Основи здоров’я |
|
|
|
+ |
|
Фізична культура |
+ |
|
|
|
|
Мовно-літературна Математична,
Соціальна галузь (поч.школа) |
+ |
|
|
|
|
Природнича, Технологічна, Інформатична галузь(поч. школа) |
|
+ |
|
|
|
Здоров’язбережна, Громадянська та історична галузь(поч.школа) |
|
|
+ |
|
|
Мистецька і Фізкультурна галузь (поч.школа) |
|
|
|
+ |
|
Тематичний контроль
№ з/п |
Що контролюється |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
2025-
2026 |
|
Адаптація
учнів початкової школи до умов навчання у базовій школі. Наступність у
впровадженні НУШ |
П |
Н
|
П |
Н
|
Н
|
|
Реалізація наскрізних ліній шлях до розвитку компетентної особистості |
|
П |
|
|
|
|
Використання інноваційних технології – крок до розвитку творчих
здібностей здобувачів освіти |
|
|
|
П |
|
|
Реалізація
прав дітей на освіту, збереження контингенту учнів |
|
|
|
|
П |
|
Стан індивідуального навчання та
навчання дітей з ООП |
Н
|
П |
Н
|
Н
|
Н |
|
Реалізація STEM-освіти на уроках |
|
|
П
|
|
|
|
Система роботи з обдарованою
молоддю |
|
|
Н П |
Н
|
|
|
Робота школи над єдиною
науково-методичною проблемою |
|
|
|
|
П |
|
Підвищення кваліфікації
педагогічних працівників |
П
|
Н
|
Н
|
Н
|
Н |
|
Ефективність організації методичної
роботи |
П |
Н
|
Н
|
Н
|
Н |
|
Стан організації харчування учнів |
Н |
Н |
Н |
П |
|
|
Стан роботи з безпеки
життєдіяльності |
Н
|
П
|
Н
|
Н |
Н |
|
Стан роботи
соціально-психологічної служби |
Н |
Н |
П |
Н |
Н |
|
Робота шкільної бібліотеки |
Н |
Н |
Н |
Н |
П |
|
Стан виховної роботи |
П |
Н
|
Н
|
Н
|
Н |
|
Стан відвідування школи учнями |
Н |
Н |
Н |
Н |
Н |
|
Виконання навчальних програм |
Н
|
Н
|
Н
|
Н
|
Н |
Н-наказ
П-педрада
Фронтальний контроль
№ з/п |
Що контролюється |
2021-2022 |
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
2025-2026 |
|
Особистісно – індивідуальний контроль за діяльністю
педагогічних працівників, що атестуються |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Система роботи вчителів з унівськими зошитами |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Контроль за веденням електронних класних журналів |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Первірка календарно-тематичного планування |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Реалізація прав дітей на освіту, збереження
контингенту учнів |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Якість ведення шкільної документації |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Моніторинг системи
оцінювання педагогами навчальних досягнень здобувачів освіти. Впровадження
формувального оцінювання. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Виконання планів виховної роботи |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Підготовка до ДПА та ЗНО |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Наявність календарно-тематичного та поурочного планів, відповідність
їх навчальним програмам |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Виконання навчального плану та навчальних програм |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Аналіз
здійснення медичного обслуговування учнів у
закладі |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Аналіз планів роботи творчих груп, методичних осередків |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Організація гарячого харчування |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
Правильність оформлення документації до державної підсумкової
атестації |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Немає коментарів:
Дописати коментар