Перший навчальний тиждянь другого семестру для п'ятикласників розпочався з активного занурення в освітній процес. Цікавинкою перших днів став захист проектів з природознавства. Тривалий час використовуючи у своїй педагогічній практиці проектну діяльність, вчитель Світлана Андрійчук переконалася, що учні краще почали аналізувати, зіставляти, виділяти головне, вміло застосовувати набуті навички на практиці. У дітей підвищується інтерес до процесу пізнання, прагнення до саморозвитку й самоосвіти . Тому вчитель і спонукає учнів до дослідницької діяльності. Цього разу- п'ятикласників до роботи над проектом "Наш дім-Сонячна система", який передбачав глибше опанування учнями знань з теми «Сонячна система». В процесі роботи над проектом учні отримали грунтовні знання про планети земної групи, планети-гіганти, малі тіла Сонячної системи, прослідковували етапи розвитку та еволюції Сонячної системи та Галактики, визначали місце Сонячної системи у Всесвіті.
Роботи учнів вражають своїм творчим підходом, новизною, неформальним характером. Зрозуміло, що створення проектів відбувалоя у творчій співпраці з батьками. І в цьому немає нічого поганого, адже на батьках лежить певна частина відповідальності щодо того, якою людиною стане дитина в професійному, творчому, життєвому планах.
Проектна наука – це захопливий спосіб вивчати навколишній світ. Радіємо успіхам вчителя та його вихованців в реалізації чудових проектів.
Немає коментарів:
Дописати коментар